Băi, Băsescu, tâmpit eşti tu!

Tâmpită e fiică-ta, că habar n-are să vorbească. Dar ea stă cu curul ei pe fotolii europene şi suge de la ţâţa plină a europei. În cazul ei, e bine să fi fost tâmpit.

Tâmpit eşti tu cu neamul tău!

Tâmpit eşti şi tu, băi, Băsescu! Aşa vorbeşti; rectific, aşa gândeşti tu ca preşedintele nostru? Printre ţigănci împuţite, hă hă hă şi băuturi fine ai băgat-o şi pe asta în program?

Să te votezi tu şi cu restul „deştepţilor” din ţara asta. Să te duci dracului pentru că ai avut nesimţirea de tâmpit să mă faci pe mine tâmpit.

Ce dracu ai făcut tu pentru mine ca elev, tâmpitule? Nimic pentru că nu-ţi stă în prerogative. Orice tâmpit ştie asta. Nu si fost în stare decât să trimiţi români să moară, fie în Irak sau Italia. Tâmpitule!

Să te cari din frunte, tâmpitule! Dă-ţi, nu demisia de onoare, ci demisia de tâmpit.

După cum ziceam, să te mai voteze deştepţii.

Tâmpitul de mine anulează voturi şi păstrează buline, ca orice cetăţean bun.

Sictir, tâmpitule!

Articole: [aici], [aici], [aici], [aici]

Video: [aici]

4 gânduri despre „Băi, Băsescu, tâmpit eşti tu!

  1. Nenorocitule, acei care au muncit au inceput sa mai si gindeasca si acum plingi dupa ei iti trebuie alti indobitociti care sa munceasca si sa nu gindeasca ai so vezi ha-ha-ha asteaptaaa „ IDIOTULE„ sunt acela care l-ai amenintat cu distrugere de fam. de pina la neam in 2006 antena1

  2. O să încerc să fiu punctual, reasigurându-te din start că între mine şi dragostea pentru Băsescu e o distanţă mai mare decât cea de la căruţă la bmw.

    1. Titlul. Oricât de lezat te-ai simţi de afirmaţia celui care îţi e preşedinte, oricât de mult te-ar întărâta şi enerva, tipul de reacţie pe care l-ai abordat nu e drept. E înjurătură la înjurătură, ceea ce trage în mahala ceea ce deja exista la periferie. E un fel de – ba pe-a mă-tii – şi înţeleg că poate aşa ai şi vrut să fie. Dar… de ce aşa? Prefer să cred că a fost doar o alegere neinspirată.
    2. EBA. Nici pe stradă, nici cu şmecherii, nici în academie, modul de ripostă adoptat de tine nu te onorează ci, dimpotrivă, te face mai mic decât vinovatul real. Nu te iei de copiii cuiva atunci când eşti împotriva lui. În orice mediu social, asta e dezaprobat şi te elimină din start. În fond, e şi un semn al unei neputinţe personale – chiar crezi că nu ai putea să polemizezi cu / să critici entitatea Traian Băsescu şi atât, nu ai argumente sau nu ţi-a oferit suficiente motive?
    3. EBA stă pe fotolii europene pentru că noi i-am oferit această şansă. Discuţia ar fi lungă dar, la fel ca Vadim, Gigi, si Tokes, EBA are un fotoliu pe care noi l-am oferit. Ce legătură are cu Băsescu ?!
    4. EBA nu suge de la ţâţe Europei nimic. Lucid analizând, despre ce e vorba în ce spui tu? Singurul lucru la care mă gândesc poate fi diurna de parlamentar european. Dacă e vorba de asta, repet, noi i-am oferit-o.
    5. Nu te iei de copiii nimănui, asta înseamnă că nici de neamul lui. E degradant. Chiar şi într-un atac necontrolat, chiar şi într-o ripostă pamfletară.
    6. Orice valoare literară este nulă când ai drăcuit. Orice argument plauzibil dispare şi cei vinovaţi sunt salvaţi tocmai prin nivelul cuvintelor tale.
    7. Ce obligaţie are Băsescu să facă ceva pentru tine ca elev? În primul rând, sistemul statal nu îi conferă nicio atribuţie, darămite obligaţie în sensul ăsta. Nici dacă ar vrea, n-ar putea să facă nimic, nici bun, nici rău. În al doilea rând, ce ai cerut ca să ţi se poată da? Te-ai zbătut pentru ceva, ca elev, şi Băsescu nu te-a sprijinit sau doar ţi-ai dorit generic să fie mai bine şi, dintr-o atitudine preluată, cei de la putere trebuie să ne dea, Tătucul? În ultimul rând, ce ai făcut tu pentru ţară, ca elev, ca ea să facă ceva pentru tine, ca elev, cum spui?

  3. of, of, of… ce-mi faci tu mie…
    ai dreptate. în tot ce ai spus ai dreptate.
    încerc, totuşi, să răspund punctual…

    1. Ştiu că nu e drept, de fapt tot articolul nu e drept. De fapt, ce e drept în lumea asta? Nu trebuie să mai accentuez pe gafa domniei sale, dar dacă aş fi făcut un monolog elevat, simt că l-aş fi tratat pe domnul preşedinte la un nivel la care nu se află. Eu ca simplu muritor pot să fac greşala de a răspunde la o ofensă cu o altă ofensă, dar e o diferenţă ca de la căruţă la bmw (după cum ziceai tu) între ce am făcut eu şi ce a făcut domnia sa în calitate de preşedinte. Întotdeauna m-am aşteptat ca aleşii care apar la TV să fie nişte oameni culţi, politicoşi şi deştepţi. Având în vedere că am asistat la distrugerea definitivă a mitului omului politic (sau apolitic în cazul lui Băsescu… mda), cel puţin pentru mine, nu voi mai putea trata o gafă de acest fel ca pe un simplu faux-pas. Aşa ceva nu trebuie acceptat.

    2. Nu m-am luat de EBA pentru că e strict copilul lui. Să nu ne minţim că lumea a votat-o. Pe ea am dat-o ca exemplu deoarece pentru domnul preşedinte este cel mai apropiat exemplu. Poate de aia a zis că şcoala românească scoate tâmpiţi… Mă compar cu ce are el la îndemână. Din nou, nivelul exprimării este strict pentru a nu-l ridica pe Băsescu unde nu-i e locul. Eu pot să înjur, el nu. Iar dânsa probabil nu ar citi ce e aici pentru că nu sunt poze.

    3. Am mai spus… calitatea rezultatelor alegerilor este îndoielnică pentru mine. Le urez succes celor care au ajuns acolo şi să se gândească şi la noi.

    4. Ţâţa europei sau punga cu bani, orice ar fi… de asta e concurenţa aşa mare în lupta pentru a fi europarlamentar… cei care au candidat au demonstrat lung şi bine cât de mult vor să ajute poporul (mai puţin Gigi care chiar a făcut nişte chestii foarte bune)…

    5. Aici ai întotdeauna dreptate… dar ca să mă aflu în treabă şi să dau scuze penibile… da şi el s-a luat de copilul lu’ mama mea şi lu’ tata meu şi l-a făcut tâmpit… fie…

    6. Şi aici ai absolută dreptate, dar dacă ce am zis eu nu mai are valoare literară, va rămâne totuşi un text de care să râd peste ani, cum râd acum de articolele mele scrise într-a noua despre profesorii care nu îi suportam.

    7. Precizasem deja că Băsescu, în calitate de preşedinte nu a făcut nimic ăentru mine, pentru că nu are prerogative… Eu nu pot să-i cer nimic direct nimănui care se află mai sus pe scara politică. Ca elev m-am zbătut să rămân cu cât mai multe posibil în cap şi ca să îmi reprezint liceul pe unde puteam. Degeaba m-aş fi zbătut să fie un sistem de învăţământ mai bun pentru că nu aş fi avut nici un rezultat. Pentru ţară am învăţat şi pentru ţară am să învăţ şi am să fac ce am să fac.

    În ultimă instanţă, tâmpit am fost făcut (de fapt, am fost făcuţi cu toţii ca popor) pe nedrept şi de nervii provocaţi m-am descărcat cum am putut mai bine (doar ăsta a fost scopul principal al activităţii mele de pe blog, pur şi simplu să mă descarc fără a plictisi pe cineva faţă în faţă care nu ar fi putut să mă refuze să mă exprim).

Lasă un răspuns

