look, mom, i can has pics…

Simt că e timpul să pun pe aici nişte rezultate de-ale micilor mele pasiuni şi hobby-uri.

Da, flăcăi, dacă aţi fost atenţi şi interesaţi de fel aţi fi observat o fotografie în pagina de about.

And without further ado… I love taking photographs…

Nu e mare poveste. Îmi place să fac poze şi atât, dar probabil pe viitor o să am timp să învăţ să le procesez singur.

Îmi place şi în continuare (pentru că pot) mă voi lăuda ca un nesim… adică voi prezenta câteva din pozele care mi se par a fi cele mai reuşite.

Pentru moment, nu voi pune pe cele cu subiecte umane pentru că mi s-ar părea răutăcios gestul de a pune poze cu cineva fără acordul persoanei în cauză… Deci mai aşteptaţi.

So…

25A

poate că am ceva cu oile…

08A

mai urmează să vă cânt ceva…

my friend Bob...

my friend Bob…

some people call me the space cowboy...

some people call me the space cowboy…

OK, so clickety click goes on the pic… And it goes BIG… 😀

O să mai urmeze pentru că mai am…

You’ll have to wait for more…

Creative Commons License
Această operă creată de Radu Nantu este pusă la dispoziţie sub Licenţa Atribuire-Fără Opere Derivate 3.0 România Creative Commons.

Lasă un răspuns

