aaaaand… DONE!

OK

Azi a ieşit morcovul…

Am ajuns acum să strig ca piciul ăla din reclama de la Glade MicroSpray…

S-a terminat? S-at terminat! S-a terminat! S-a terminat!

Sper să nu se ivească iz de rahat precum în reclamă…

Vreau să miroasă a cărţi (d’alea dă citit) şi a filme (cum or mai mirosi şi alea)

Am liber la făcut ce vreau eu (relativ). Dar oricum aspiram la o multitudine de activităţi culturale şi educative…

Să vină şi ziua când mă apuc din nou de Vasilică.

N-o să mă abţin de-acum să scriu pe blog (deşi încă nu ştiu de ce scriu)

A trecut şi bacul şi încă nu m-am dezmeticit. Încă nu ştiu când au trecut ăia patru ani pe care îi tot număram într-a noua…

Dar au trecut…

Acum vreau facultate (care, pentru motivarea unui post lacrimogen prin toamnă, nu o să spun care), vreau (şi nu vreau) să plec.

Totuşi, nu-mi vine să cred că voi putea râncezi din nou în pat şi la computador. Genial!!!

Companie, ÎNAINTE!!!

Lasă un răspuns

