about rants

the rant…

pe lângă că este o abreviere a drăguţului meu nume, este şi cea mai îndrăgită îndeletnicire a mea…

monologul este ceea ce fac atunci când mă enervez, când mâ plictisesc şi n-am nimic de citit sau văzut cât şi, predominant, pe net…

nu ştiu acum cât de bine fac eu ceea ce fac, dar contează că-mi place… cine vrea citeşte, cine nu… păi să nu…

de când am timp enorm de mult, pe lângă somn şi cărţi, ca activitate de relaxare, am adoptat, cu mai multă sârguinţă ca oricând, vizionarea filmelor…

pregătirea mea timpurie pentru această perioadă de timp m-a lăsat cu un vraf de câteva sute de DVD-uri cu filme cu care mă voi mândri, atât că le-am văzut cât şi că le deţin.

dar să ajung unde vroiam să ajung cu toată vorbăraia mea…

cel mai puternic şi convingător monolog dintr-un film (până acum) pe care l-am văzut este monologul lui Monty Brogan din „The 25-th Hour” a lui Spike Lee.

adică ăsta…

superb, bine echilibrat şi perfect cu acel scop care îl are un monolog… Monty îşi demonstrează că este vinovat chiar dacă celelalte argumente păreau convingătoare pur şi simplu datorită puterii cu care erau enumerate.

you really can learn shit from movies…

Lasă un răspuns

