vivat studenţia şi puiul de crevedia

Pentru că tocmai reuşisem la facultate, a trebuit să fac prima vizită în calitate de student înapoi acasă în minunatul oraş Roman.

Am aflat, mergând cu trenul, că Oscar Wilde scrie genial în „Crima Lordului Arthur Savile”. Dar asta a durat doar două ore. Restul de trei cât mai trebuia să mă dau cu trenul, păi… am aflat că Charles Dickens poate fi foarte plicisitor dacă eşti plictisit.

Am ajuns acasă şi am vorbit mult cu ai mei. Îmi era cam foarte dor de ei. Somn în patul  „meu” după o lună şi ceva. Dimineaţă am fost pe la liceu ca să-mi iau diplomele (în special aia de bac). Am mai stat cu mama şi după aia am plecat din nou.

Iar cinci ore pe tren. Boring. Măcar că am avut „Romanul adolescentului miop” care m-a ţinut ocupat tot timpul. Superb.

Iar în Bucureşti şi iar cu metroul. (T_T) (îmi place smiley-ul ăsta prea mult în ultima vreme).

Când am ajuns acasă. Pauză. Am vorbit cu sor-mea la telefon şi cu Codruţ. Nu erau acasă. OK. Dar nu mergea cheia.

Jesus. Trebuia să stau pe afară? Nu ştiam cât. NU!

Am mai insistat cu cheia până s-a deschis uşa. URA!

Înăuntru era lumină. WTF. Au uitat lumina. Cu colţul ochiuluui am văzut ceva pe jos. Un castron imens cu struguri şi un castron cu marshmallows. Şi un bilet.

„Cine a intrat pe locul trei?”  „Cine e student la CAV?” şi altele din astea.

NAWWWWW… Ce drăguţ din partea lor 😀

Uşa de la baie se deschide. Ies cei doi cu un tort cu lumânări pe care scria „CAV” cu frişcă.  😀

Marshmallows and cake!

Dar trebuia să sărbătorim. Şi cum poţi sărbători cu mâncare gătită în casă? Nu era Crăciunul, deci. Jerry’s Pizza and Chinese food take-out. Pizza iute, chinese shit iute. OMG.

BEST SURPRISE PARTY EVER!

Am mâncat şi azi ce Pizza şi ce Chinese Crap rămăsese. Plus Marshmallows and cake. Deci surprise party ori doi. Happy!

Azi am desenat pentru prima oară toată vara. Am umplut câteva pagini din Moleskine cu nişte chestii faine. Poate le scanez cândva.

Mâine am program de chitară. Mi-e dor de aia electrică. Am cântat un pic acasă la Roman dar nu am mai băgat-o în amp sau în procesor. Aş fi rămas câteva zile ca să cânt.

So much time now and so many things to do.

Catch ya later…

Lasă un răspuns

