scris de mână

preluare abuzivă de leapşă.

de la utopiabalcanică

mai ştiu oare să scriu de mână?

da…

nu ştiu dacă poate fi citit de alţii…

mă rog…

scris de mana

click, că se face mai mare...

niciodată nu am fost sigur pe gramatica mea atunci când scriu de mână…

glumeam…

dacă tot e vorba de scris, ţin să menţionez că sunt obsedat de instrumente de scris… poate într-o zi am să fac un post în care am să povestesc despre fiecare pix, stilou şi creion în parte… ador instrumentele de scris… 😀

leapşă mai departe către raludeeya, tufor şi flo(dacă mai activează)

Lasă un răspuns

