n-am mai zis nimic

şi chiar nu ştiu de ce…

poate mi-e greu să mă obişnuiesc cu noul program…

n-am s-o recunosc

vroiam să vă arăt atâtea…

şi am s-o fac

începem cu ce mi-a plăcut azi 😛

(Dir: Saman Keshavarz/ USA/ 2009

An energetic and visually stimulating music video exploring the various destructive paths that could lead on from an action as simple as paying a check.

Music: Luv Deluxe (A Million Miles From Home) by Cinnamon Chasers)

muzică faină, poveste genială, realizare WOW!

şi iată că am mai spus ceva…

Lasă un răspuns

