Cât e anul?

Căcat… mâine e deja martie.

Nu are rost să întrebaţi de ce n-am mai scris pentru că habar n-am să vă răspund.

Acuma că sunt ciumeg şi cu computer în proprie dotare, probabil că voi scrie mai des. Dacă stau să mă gândesc, am şi timp destul. Nu există timp liber.

Cu bunăvoinţa Flying Spaghetti Monster voi băga din nou Vasilică. Şi, deşi am mai zis asta de sudemii de ori, sper că mă voi ţine de cuvânt (citiţi habar n-am)…

Dacă nu m-am sinchisit să împărtăşesc zămislirile mele şcolăreşti şi celelalte promisiuni de afirmare a muşchiului meu c-creator, asta nu înseamnă că nu am făcut nimic.

Dacă stau să mă gândesc, am şi uitat.

Habar n-am ce am zis.

Ne vedem cu ceva nou…

Lasă un răspuns

