Rechinul Sportiv

Pentu că azi am băut prea mult energizant (iar) şi am fost quasi-hiperactiv, în goana mea pe net din timpul cursurilor am zărit un titlu care a redus atenţia mea deja limitată la zero.

Titlul spunea cam aşa: „Schiţă delivery” şi venea din partea Împăratului Utopic al Balcaniei (zis şi Vasile).  Dumnealui îşi expunea dorinţa de a se exprima artistic prin mijloace plastice întru săvârşirea cerinţelor şi îndeplinirea dorinţelor cititorului. Adică îşi dorea să mâzgălească ce-i ziceam noi.

Deşi sunt conştient că numărul cititorilor fabulaţiilor mele se rezumă la cei câţiva care mă mai înjură periodic din pricina scrierilor mele legate de fostul liceu şi de Eminescu, nu mă pot abţine să nu mă mândresc cu desenele altora.

Tema pe care mi-am dorit-o este un rezultat direct al extractului testicular bovin care îmi circula prin sistem la vremea aceea.

Aşadar, mulţumindu-i Măriei Sale, iată desenul!

Nu-i aşa că e frumos?

Lasă un răspuns

