Azi băgăm Oreos

De multă vreme nu m-am mai bucurat atât să văd un produs într-un magazin. Aseară am avut această ocazie.

E foarte posibil ca biscuiţii Oreo să fi fost pe piaţă de mai demult. Eu abia acuma i-am găsit. Mare tra-la-la!

Uitaţi-vă bine. Reţineţi cum arată ambalajul. Cumpăraţi. Dacă sunteţi de la Kraft Foods, plătiţi-mă.

De ce m-am entuziasmat şi ulterior m-am umplut de firmituri maronii pe burtă? Pentru că, sălăşluind pe internet, ştiam că Oreos sunt destul de apreciaţi de prietenii noştri americani, dar înghiţeam mereu în sec ştiind că nu se găsesc pe nicăieri. Biscuiţii ăştia sunt apreciaţi mai mult pentru crema care bate la fund cremele din tone de biscuiţi pe care persoana mea bondoacă le-a mâncat până acum. Biscuitele are o tentă sărată în el, deci înţeleg de ce nu e pentru toate gusturile. Ansamblul, în schimb, este delicios, mai ales dacă îl spălăm cu lapte.

Drept urmare avem monştri ca mai sus. (click pe poză ca să vedeţi articolul original via jasongraphix.com).

Apreciez iniţiativa de a aduce pe piaţă produse de gen. Aştept cu nerăbdare să găsesc pe rafturi Jell-O.

Mă întorc la coma indusă de diabetul zaharat.

V-am pupat…

Un gând despre „Azi băgăm Oreos

  1. Pingback: Doriţi Doritos? « The Rant Blog

Lasă un răspuns

