Doriţi Doritos?

Se pare că activitatea mea din blogosferă s-a redus la postări despre mâncare. Şi mâncare nesănătoasă, dintre toate…

La ce vă aşteptaţi din partea Burtozităţii mele?

Doritos sunt nachos – tortillas – chipsuri triunghiulare din porumb sau cum mai vreţi să le numiţi. Sunt mai moi decât cele de la Chio şi dacă limba mea nu mă înşeală, lucru imposibil calculându-mi indicele de masă corporală, sunt şi mai căşcăvăloşi/iuţi. Totuşi, nu sunt destul de moi ca să se rupă dacă vă porcăiţi cu nişte dip-uri.

Deci, dacă vă încântă la măsele, Doritos sunt ideale pentru Campionatul Mondial de suflat în Vuvuzele şi Fotbal. Avem Doritos şi avem şi Oreos, deci la capitolul firimituri pe burta umflată de bere stăm bine. Ne mai trebuie o trompetă africană să suflăm de acasă şi un IQ la temperatura camerei şi vom deveni americani în toată regula.

Eu, unul mă bucur că avem din ce în ce mai multe produse de peste ocean pe piaţă. Aşa nu mai înghit în sec de fiecare dată când văd/aud despre ele prin media…

Lasă un răspuns

