Despre citatul meu preferat şi scula de idei "Plinky"

Despre citate e greu să scrii. Mi-e greu chiar şi să mă gândesc la unul pe care să-l consider preferat.

Probabil că „I’ve learned so many things from my mistakes, I’m willing to make some more” e perfect. Habar n-am cine l-a scos şi, sincer, nici nu-mi pasă.

De ce îmi place? Păi, cui nu-i place? (Serios, dacă nu îţi place, din partea mea, poţi să te duci şi să putrezeşti într-un şanţ cu apă stătută.

Cât despre chestia asta cu Plinky şi cu ideile date pentru minţi leneşe, spun doar că e super. E super şi mă scuteşte de frecatul mentei în vechea dilemă „Bă ce pula să scriu azi? Nu ştiu, deci nu mai scriu…”

Da, ideea de a scrie despre citatul preferat e la fel de „fresh” ca un oracol de clasa a treia. Puteam scrie foarte bine „idem 2, 5, 47” şi mă scoteam.

Ştiu că scula asta n-o să-mi scoată numai chestii din astea lame. Aşa că sper.

Hai!

Lasă un răspuns

