Hai să ne milogim la soare şi la reţea

Dearly beloved, we are gathered here today…

Pentru că PC Fun organizează un concurs „interesant” să-i spunem. E atât de interesant încât mi-a tremurat părul de pe mână şi mi-a curs scuipat din gură.

Avem nevoie de-un review. De fapt au ei. Eu, aşezându-mă azi dimineaţă (din nou) în piaţa pentru o tabletă grafică, am şi articolul necesar.

Acum mulţi ani, când eu eram în liceu, eram rău, blogger şi ilustrator, mi-am început minunatul webcomic cu ajutorul unei tablete grafice cumpărate tot de la PC Fun. Deci ei sunt făptaşii şi binefăcătorii.

Momentan m-am fixat, aşa cum e şi normal, pe o tabletă Wacom. Tablete grafice sunt de toate neamurile, dar ştiu sigur (de la ăi mai mari desenatori de webcomicuri) că Wacom îi bate pe toţi ceilalţi cu palma la fund.

Modelul care m-a făcut să chiţăi (şi cam singurul Wacom acceptabil din gama de preţ pe care mi-o permit) e ăsta: CTH-460-EN

poză

Îmi place că are taste „customizabile”. Ce naiba? Personalizabile în cel mai rău caz, dar nu customizabil, ce coada struţo-cămilei?

Nu numai că aş dormi cu tableta de faţă sub pernă, dar m-aş apuca de mult promisa reîntoarcere în lumea desenaturii. Stronger than ever.

„O tabletă mică de-aş avea

O tabletă mică mi-ar plăcea

Toată ziu-aş desena

Pe tableta mea la-la…”

Ştiu că e şi o sculă  mişto de pentru browsing. Şi browsing fac din greu… din greu…

Mă rog, nici MacBook Air-ul pe care l-aş putea căpăta nu mi-ar strica. Probabil că primul lucru pe care l-aş face ar fi să mă implantez într-un Starbucks şi să o ard hipster…

Îmi urez succes, şi achiziţie grabnică la unealtă…

Lasă un răspuns

