O lună fără internet pentru Radu

Ziua 1: Mă duc direct la laptop ca să scriu pe Facebook & Twitter că o să stau o lună fără internet.

Ziua 2: Deschid laptopul şi nu înţeleg de ce nu îmi merge netul. Îmi aduc aminte. În schimb, joc frustrat Worms.

Ziua 7: Am terminat de citit prima carte din acest răstimp. Cât nu citesc, fac autodictare pe o foaie de hârtie cu username-urile şi parolele ca să nu le uit.

Ziua 10: Îmi aduc aminte că am net pe telefon. Nu merge nici ăla. Viaţa e mai tristă. Termin şi a doua carte.

Ziua 14: Vederea la distanţă s-a îmbunătăţit. Acum pot citi textul mediu de pe billboard-uri şi panouri. Ies din casă ca să mai cumpăr o carte.

Ziua 18: Prima tendinţă de reintra pe net din ultimele două săptămâni. Va trebui să nu mă mai bazez pe Google ca să demonstrez că am dreptate într-o dispută.

Ziua 21: Laptopul nu a mai fost atins de zile întregi. A adunat pe el un strat de praf impresionant de gros. Am slăbit 8 kg. IQ-ul mi-a crescut cu 10 puncte.

Ziua 27: Scriu ceva în Word. Nu mai pot să tastez fără să mă uit la tastatură. Ochii mă dor ca şi cum aş fi ultra-mahmur.

Ziua 30: Ultima zi fără internet. Nu îmi pasă. Am şi uitat de internet.

Bonus – Ziua 31: Mă proptesc într-un colţ, stând în poziţie fetală şi îmi plâng în pumni de neaşteptare.

Ziua 1 După Reconectare: 24 de ore de navigat, recuperat feed-uri RSS şi Subscriptions pe Youtube.

Ziua 2 D.R.: 24 de ore de navigat, 4chan, Facebook, Twitter

Ziua 3-4 D.R.: Somn…

Powered by Plinky

Lasă un răspuns

