Faze

Când eram mici, ne plictiseam şi aveam chef de desenat, eu şi Mircea (ze childhood and forever best friend) desenam „faze”. Fazele erau un fel de benzi desenate cu omuleţi (de obicei din beţe) care făceau chestii tâmpite şi deseori (foarte deseori) suicidale.  Fazele nu aveau dialog şi nici un scop anume. Erau doar umor sadic venit de undeva din mintea a doi băieţi de clasa a treia.

Dintr-un motiv sau altul, mi-am amintit de faze şi de cât de mult mă distram desenându-le. Prima care mi-a venit înapoi în minte a fost una din fazele în care râdeam de un coleg care purta ochelari.  Aşa că am redesenat-o.

Let the good times roll…

Oh, glory!

Lasă un răspuns

