La mulţi ani devreme

Am primit un cadou timpuriu pentru tragica zi ce are să vină în Decembrie. Un cadou pe care nu mi l-am putut închipui pentru că o astfel de încrengătură se petrece foarte rar şi aproape deloc.

Iubitul meu cumnat, om al poeziei, a reuşit să mă surprindă aducându-mi o surpriză dintr-un univers apropiat mie şi străin lui. Pe scurt, fără să îşi dea seama ce face, a vorbit cu Octav Ungureanu (de la Smoking Cool Cat) şi l-a rugat să îl ajute. Mi-a spus că l-a găsit în link-urile de pe blog şi că auzise de el din cartea „Istoria benzii desenate româneşti”, carte pe care tot el mi-a cumpărat-o.

Octav mi-a făcut o caricatură; o fotocaricatură în genul celor pe care le desenează ca premii pentru concursurile lui de recunoscut personaje.

Adică asta.

Numai că Octav, după informaţiile primite de la Codruţ (cumnatul), mi-a pus în caricatură mai mult decât o poză. M-a pus acolo pe mine. Mi-a pus chitara, cuburile Rubik şi pe Vasilică. Mi-a pus până şi pantalonii scurţi roşii cu care mi-am făcut verile – how awesome is that?! Cred că i-a găsit pe Facebook… O discuţie între Octav şi Codruţ despre detaliile pantalonilor mei roşii ar fi ceva mult prea mult.

Când am văzut imaginea nu mi-a venit să cred. După aia am tremurat de fericire şi probabil am chiţăit (nu mai ţin minte). Ideea e că m-am extaziat; pe bună dreptate…

Mă simt onorat, în primul rând. În al doilea, sunt din cale afară de fericit. Caricatura va ocupa cu siguranţă burta unui tricou. Un straşnic tricou cu mine pe mine – şi nu sunt narcisist.

Mulţumesc Codruţ! Mulţumesc Octav!

Un gând despre „La mulţi ani devreme

Lasă un răspuns

