Dacă aș fi deștept, m-aș îmbogăți

Plouă.

De două luni plouă. 

Nu mai pot cu ploaia. Să moară ploaia.

Ploaia e rece. E udă. E multă. Și ca să-l citez pe bunicu-meu, prea multă ploaie nu face bine la agricultură.

Dar ploaia e. Trebuie să mulțumim Încălzirii Globale™®©. Mulțumim lui Doamne-Doamne că picură din trafaletul magic. Mulțumim Uraniei că a plecat de la B1. Poate că de asta plouă.

Să revenim. Ziceam că aș fi bogat dacă aș fi deștept.

Plouă de două luni. De două luni mă prinde ploaia aproape zilnic pentru că n-am umbrelă.

De unde se cumpără umbrelele? Pe bune!

De ce nu se cumpără de la orice chioșc dat pe lumea asta și autorizat sau nu de Primăria Municipiului București? Pana mea, toți biznismenii și biznizoaicele și-au tras gheretă și vând ziare de scandal, reviste traduse prost, țigări, cola, cafea de la automat, ultima ediție din Chinezării de Colecție, jucării care nu se dau cu nicio revistă, semințe, horoscop, integrame, sudoku, gumă de mestecat, de șters, xantan și orice altceva. Dar nu umbrele. 

În 6 ani de bucureștime am găsit umbrelă la chioșc o singură dată. A costat 10 lei. Făcea 2. Și am pierdut-o.

E atât de greu să te gândești, tu, ca proprietar de lanț de chioșcuri sau de chioșc independent și de sine stătător, că ai putea să vinzi umbrele și să faci un profit nesimțit, dar legitim? Nu-i greu, dar unde să găsești oameni care vor să cumpere o umbrelă când vine ploaia? Pe stradă? La orice colț? Hm… Dacă ar fi și chioșcuri acolo…

Deci, asta era. Dacă eram deștept. Îmi deschideam o tarabă la Rosetti, în capăt la 336, ca să-i fac concurență tănții care e mereu acolo. Sau una la Hala Traian, că acolo se vinde orice, mai puțin ceva util; cum ar fi o umbrelă. 

Planul e ăsta. În weekend trag o fugă până la Dragonul Roșu. Iau umbrele de 2 lei de toți banii pe care îi am. Și după aia fac biznis. 5 x ROI, here I come. 

Dacă n-o fac eu, poate o faci tu, drag cititor. Tocmai ți-am dat o idee.

Să salvăm Bucureștiul de umezime!

Împreună.

Lasă un răspuns

